Jag fyllde 20år!

Hejhå!

Jag är lite sen men jag har fyllt hela 20år och det har varit det bästa firandet någonsin! Herregud vad jag har blivit överraskad och känt mig som världens lyckligaste. 

Först och främst så bestämde Eddie och jag att vi skulle fira mig helgen innan jag fyllde år. Han överraskade mig med att vi hoppade på tåget till Göteborg och sen fortsatte dagen med överraskningar. Dagen innehöll pingviner, ett femstjärnigt hotell och zombies. Bättre pojkvän finns nog inte! Men nu blir det svårt för honom att toppa detta ;). 

Min födelsedags-dag firade Eddie och jag med att besöka systemet där jag handlade min första flaska vin, och senare åt vi en god middag! En lugn och mysig kväll var perfekt :3

Dagen efter min födelsedag skulle jag firas av min pappa, hans sambo och min lillebror. De bjöd mig och Eddie på middag ute i Lund och vi hade en jätterolig kväll med massa prat och god mat! Plus jag fick finfina presenter, tihihi. 

Sen var det dags att bli firad hemma hos min mamma! Så jag hoppade på bussen och blev hämtad på hållplatsen av mamsen för att sedan åka hem till henne. När vi är utanför säger hon att min moster redan har kommit och vi går in. I hallen kommer hennes fästman hälsar på mig, säger grattis och sen går dem in mot vardagsrummet och jag kommer lite senare efter. När jag kommer in i vardagsrummet så står flera av mina vänner där och flera från min släkt som börjar sjunga "Vi gratulerar" för mig. Jag blev så chockad och lycklig att jag inte kunde låta bli att gråta! Helt otroligt kände jag. Men jag var så himla glad och nu efteråt har jag lite minnesluckor fortfarande då jag var i sån chock haha. Min snälla mamma och Cornelia hade tillsammans fixat en överraskningsfest och jag var så jätteglad över det! Kvällen fortsatte med massa presenter, god mat, tårta, fina människor och tillsist melodifestivalfinalen!

Jag tror jag fortfarande befinner mig i chock även om det snart har gått flera veckor haha. Bättre födelsedag hade jag inte kunnat drömma om <3. Tack till er alla fina människor, ni är bäst.
Livet | |
Upp